Hanowerkowy wy艣cig!

Hejo!

Jak si臋 trzymacie? Ja dobrze, cho膰 ostatnio SSO mnie smuci... Zauwa偶yli艣cie jak komercyjne si臋 sta艂o? Ta aktualizacja te偶 jest nastawiona na zysk. Najpierw nowe konie = kasa potem wy艣cig w kt贸rym mog膮 bra膰 udzia艂 tylko hanowerki i dost臋pny tylko przez tydzie艅 to ju偶 lekka przesada. No c贸偶... O tej aktualizacji wam wiele nie powiem, bo nie mam hanowera ale nawet gdybym by艂a jego posiadaczk膮 moje zdanie na temat tej aktualizacji si臋 nie zmieni... Dobra wracam do tematu.
  

Nowy wy艣cig specjalnie dla hanowerk贸w!

Jak pewnie wiecie niedawno zosta艂y dodane nowe konie! Hanowery, ale teraz pojawi艂 si臋 te偶 wy艣cig specjalnie dla nich! B臋dzie on dost臋pny tylko przez tydzie艅! Ja wam wiele jak ju偶 m贸wi艂am nie powiem. Wi臋c wstawi臋 tylko zdj臋cie ze strony SSO


Ten post jest wyj膮tkowy, 100!

Chcia艂am 偶yczy膰 wam wszystkiego najlepszego! A przede wszystkim Jane! Je艣li nie ona nie by艂oby tego posta. Nie by艂oby tego bloga i ja  nie mog艂abym by膰 tutaj z wami! Wszystkiego najlepszego dla wszystkich!





Luna
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy