Genialny Filmik na FB

Cze艣膰!馃崗馃崒
Dzisiaj powracam. Po prostu nie umiem nie pisa膰 tego bloga.
A po za tym bardzo dzi臋kuj臋 Lunie SSO, kt贸ra mi to u艣wiadomi艂a.
Przepraszam Was, 偶e pisa艂am, 偶e nikt tego bloga nie czyta.
Ok, mam nadziej臋, 偶e mi to wybaczycie.

Jak ju偶 wszystko jest Ok, to przejd臋 do tematu posta.
Jest to GENIALNY filmik na FB. Znaczy mo偶e nie geanialny, tylko taki super-艣mieszny.
Tutaj macie do niego link:

Te ta艅cz膮ce zwierzaki rozbawi艂y mnie do 艂ez馃槀.
Koniecznie go obejrzyjcie i napiszcie co o nim s膮dzicie w komentarzu.
To ja si臋 ju偶 z Wami 偶egnam.


Komentarze

  1. Jane, a aktualka;)
    Luna(sso)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mo偶e ten filmik by艂 艣mieszny ale uwa偶am 偶e nie zas艂uguje na miano genialnego ;)
    Luna (sso)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodzi艂o. Nie 偶ebym zmienia艂a zdanie dlatego, 偶e napisa艂a艣 tak w komie, ale po prostu w po艣cie 藕le to uj臋艂am.

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy