Przerwa

Cze艣膰馃槹馃挃
Dzisiaj chc臋 Wam przekaza膰 pewn膮 wiadomo艣膰...super smutn膮 (przynajmniej dla mnie 馃槶) wiadomo艣膰.
Mianowicie jest ona taka...nie umiem tego z siebie wyrzuci膰 馃槶. Jest taka, 偶e...偶e...









robi臋 sobie przerw臋 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶.
Przerw臋 oczywi艣cie z tym blogiem.
Przyczyny s膮 proste: brak czasu i...ale o tym za chwil臋.
Po prostu zrozumia艂am, 偶e nie ma sensu ju偶 prowadzi膰 tego bloga. Nikt go niestety nie czyta.
To smutne, 偶e tak jest. Mo偶e b臋d臋 prowadzi膰 innego bloga, nie o Star Stable, ale o Momio.
Na Momio wi臋kszo艣膰 os贸b zazwyczaj jest online i mo偶na z kim艣 pogada膰. A poza tym mam wi臋kszy dost臋p do Momio ni偶 do SSO. W tej grze konkursy mog膮 organizowa膰 te偶 osoby dysponuj膮ce tak ma艂ym bud偶etem jak ja. Ale jeszcze nie jestem pewna. Nie chc臋 Wam nic obiecywa膰. No w艂a艣nie po co pisz臋 Wam? Przecie偶 nikt tego bloga nie czyta. Mo偶e pisz臋 tak po prostu z przyzwyczajenia.
Mam nadziej臋, 偶e zrozumiecie i uszanujecie moj膮 decyzj臋.
Mo偶e w ci膮gu tych kilku miesi臋cy, na kt贸re odchodz臋, kto艣 zobaczy tego bloga i b臋dzie jakich艣 10 obserwator贸w i nie wiem, mo偶e b臋dzie te偶 2400 wy艣wietle艅. Oczywi艣cie nie oczekuj臋 tego, poniewa偶 wiem, 偶e ten blog jest beznadziejny i nikt nie ma ochoty go czyta膰.
Je艣li chcecie to mo偶ecie zaprasza膰 mnie w komentarzach na swoje blogi, kt贸re s膮 o tysi膮c razy lepsze od mojego.
Mo偶e jednak co jaki艣 czas b臋dzie si臋 co艣 tu pojawia艂o mo偶e np. jaki艣 kod, je艣li SSO doda.
No w艂a艣nie. To, 偶e ko艅cz臋 z blogiem nie oznacza, 偶e ko艅cz臋 r贸wnie偶 z graniem w SSO. Tego akurat nie napisa艂am. Nadal mo偶ecie mnie spotka膰 w Jorvik.
Ok, ko艅cz臋 z tym bezsensownym postem, poniewa偶 nie mam po co wi臋cej pisa膰.
A po za tym raczej nikt tego nie przeczyta.
Ok, 偶egnam si臋 z Wami ostatni raz na jaki艣 miesi膮c.
Trzymajcie si臋!


Komentarze

  1. Jane nie zostawiaj tak wspania艂ego bloga! Pole膰 go swoim przyjaci贸艂kom. Pisz posty mimo braku czasu staraj si臋 by膰 aktywna prowad藕 ten blog dla mnie Luny , a poza obrazi艂a艣 mnie 偶e nikt tu nie zagl膮da a ja to co. Patrz na blogi innych bloger贸w bardziej znanych sp贸jrz w jaki spos贸b oni je prowadz膮 ucz si臋 na b艂臋dach innych a nie swoich. Jane tw贸j blog jest naprawd臋 faj ny ale ca艂y czas nad nim pracuj! Mam nadziej臋 偶e to ci臋 zmotywowa艂o.
    Luna (sso)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki Luna, mo偶e powr贸c臋 do pisania tego bloga. Zaczn臋 w 艣rod臋, jak b臋d膮 aktualizacje. Na serio mnie zmotywowa艂a艣. ♥️❤️

      Usu艅
  2. Sk膮d wiesz co b臋dzie w przysz艂o艣ci nie za艂amuj si臋!
    Luna (sso)

    OdpowiedzUsu艅
  3. To si臋 ciesz臋 taki wspania艂y blog nie mo偶e si臋 sko艅czy膰.����

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jeste艣 mi艂a ♥️♥️♥️❤️❤️❤️ 馃槂

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy