Jakie korzyści wypływają z członkostwa „Star Rider" i jakie członkostwo "StarRider" wybrać + Info

[Na początku proszę o nie branie charakteru tego posta do siebie😂]
[Można dostać głupawki😂]
[Tego posta zaczęłam pisać dość dawno, także proszę o wyrozumiałość😂]
[Ostrzegam, może być ciężko😂]
[Osoby o słabym stanie zdrowia proszone są o wyłączenie tej strony dla ich dobra👩‍⚕️]
[Za długi ten wstęp😂]
[Przepraszam za to😂]

Hi!❤️
I speak English!
 Do you read this registration now? Yes? Thanks!😘

Nie no, to tylko żart! Chyba nie myśleliście, że będę Wam tu pisać po angielsku, c’nie? Dobra, jak zawsze o przywitaniu nie zapomniałam co sławniejszym blogerom niż ja się czasami zdarza. Więc, przejdźmy do naszej "registration"😄.
Ok, Ok już się opanowuję, ale jest to trochę trudne po napisaniu Wam czegoś takiego...
No więc, jak wskazuje tytuł posta będzie to przesłanie, w którym napiszę Wam czy warto jest kupować Star Rider (będę używać skrótu SR, bo tak jest krócej), jakie korzyści z tego wypływają oraz jakie członkostwo polecam.
Dobra, pierwsza część postu  jest o tym, czy warto jest sobie kupować SR.

Spoko...więc, pewnie czasami każdy z Was zastanawia się czy chce kupić SR. Na pewno wszyscy, którzy nie mają SR marzą, aby mieć Lifetime.
Ale najpierw musisz wiedzieć ile jeszcze czasu będziesz grać w SSO. To jest pierwsza zasada.
Stworzona [przeze mnie😂] została po to, żeby w przyszłości nie było takich sytuacji jak ta:

Kupiłaś sobie SR Lt [Lt oznacza Lifetime; patrz: Encyklopedia, Słowniczek Star Stable]
grasz codziennie w SSO przez tydzień i ekspisz do 18 lvl.
Jak już masz ten Twój „wymarzony” level to gra Ci się coraz bardziej nudzi, ponieważ masz same zadania na repkę, a nie chce Ci się tego robić.
Odkryłaś wszystkie miejsca w SSO. Aktualizacje są dla Ciebie nudne.
Kody na SR i SC nie cieszą Cię już tak bardzo, ponieważ TY PRZECIERZ MASZ LT.
W miesiąc zrobiłaś questy przeznaczone na całą przygodę z grą! [może jednak nie całą XD😂]
Po miesiącu grania w ogóle przestajesz się interesować tym co się dzieje w SSO, po następnym w ogóle odinstalowujesz grę, ponieważ twierdzisz, że Ci się nudzi i instalujesz dajmy na to simsy.
Wniosek: Wyrzuciłaś pieniądze, ponieważ kupiłaś Lt za 130 zł, a nie grałaś dłużej niż miesiąc.

No więc właśnie jest to pierwsza zasada. Ponieważ tak tu opisałam sytuację, nie chcemy wyrzucać pieniędzy, także już na 3 levelu musimy ustalić, czy gra nam się podoba, czy nie. Jeśli nie jesteście do końca pewni, to kupujcie sobie SR okresowego. Jak będziecie grać już naprawdę długo i powiecie sobie „nie no, ta gra jest mega fajna, kupuję Lt” albo „o mój Boże ta gra to jakiś mega kit, mogłam się uczyć a nie grać w jakieś koniki” to macie odpowiedź, także polecam się dobrze zastanowić przed kupieniem Lt.

Jeśli już jednak zdecydowałeś się zostać i nie rozstawać się z SSO to drugą w kolejności zasadą jest:
Ustal swój budżet.
Chodzi mi tutaj o to, żeby zastanowić się nad tym, ile łącznie pieniędzy chcesz wydać na grę.
Jeśli masz dużo „hajsu” a Star Stable Ci się bardzo podoba to ustal ile z nich chcesz wydać.
Całość, a może tylko trochę?

Jeśli masz ustalone już jakie członkostwo chcesz kupić, to:
Wybierz najlepszy dla Ciebie czas.
Mianowicie, radzę wybrać jakiś weekend podwójnych SC [SC oznacza Star Coins; patrz: Encyklopedia, Słowniczek Star Stable] albo jakąś ofertę specjalną, w której „wypłyną”
 [nie wiem jak to ująć😂] jeszcze jakieś dodatkowe korzyści dla Ciebie.
Czyli jak jest weekend SC to zamiast np. 3000 SC dostajesz 6000.
O ile dobrze się orientuję, a raczej tak, teraz jest jakaś oferta że można dostać słodkiego Mistfoxa❤️
[piszę to 19.12.2017r.]
Jeśli już zastosowałeś się do moich trzech zasad, to śmiało kup! Tylko pamiętaj o przeczytaniu regulaminu!

Załużmy, że już kupiłeś dajmy na to LT, jakie są tego korzyści?:
-Po pierwsze masz dostęp do ekskluzywnego sklepu Moorland gdzie wszystkie rzeczy są dla Ciebie za darmo! [jeeeeej]
-Po drugie co tydzień w sobotę dostajesz 100 darmowych SC
-Po trzecie masz słodką, małą gwiazdkę przy ogłowiu swego rumaka!
-Po czwarte możesz używać podwózki!
-Po piąte masz dostęp do nowych fajnych terenów!
-Po szóste masz możliwość grania do najwyższego levelu w grze!
-Po siódme możesz kupować nowe konie do Twojej stajni! [jeśli Cię na to stać😏]
-Po ósme możesz nauczyć się skakania! [to jest bardzo prestiżowa i przydatna umiejętność
~Lord Kruszwil😂]

Przepraszam, że ten post może być taki trochę słaby, ale bardzo się spieszyłem, żeby go napisać i zdążyć opublikować dzisiaj.

Miałam Wam jeszcze napisać jakie członkostwo ja polecam. Otóż ja obecnie mam LT i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.
Nie muszę się martwić że za np. tydzień skończy mi się SR i muszę dokupić, tylko tak po prostu jestem na luzie.
Myślę, że mogę Wam śmiało je polecić😉.

INFO
Hej! Piszę tutaj krótkie info, ponieważ chcę Was powiadomić iż posty nie będą 
się pojawiały w takie dni tygodnia jak:
-Poniedziałek
-Czwartek
W piątek będę raczej publikowała jakieś Funny Day albo gazetkę, ponieważ nie za bardzo
mam wtedy czas na pisanie.
Koniec Informacji

Do zobaczenia!
Jane

Komentarze

  1. Czemu sie nazywasz Wilf Cherry! O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty czemu się nazywasz Faarey Agave? Takie pytanie, bo woreczka, ale nazwa to nazwa więc po prostu taką mam😂

      Usuń
  2. hej ja chciałam się spytać czy jeśli wykupiłam star ridera na miesiąc to czy będę dostawać star coins co tydzien?

    OdpowiedzUsuń
  3. YcongniYru_wo_Tulsa Ladonna Ogle Here
    jugggracrarti

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie używamy brzydkich słów.
2.Nie przezywamy się w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzień Trzeci A

Jak robić serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzień Pierwszy