Rok na Blogu

Cze艣膰!
Oto powracam do Was z kolejnym postem na blogu! [cieszycie si臋 co馃槀]
Dotyczy on urodzinek bloga! Jej!
Dok艂adnie rok i tydzie艅 temu zacz臋艂am swoj膮 przygod臋 z bloggerem!
W tym po艣cie bardzo chcia艂abym podzi臋kowa膰 kilku osobom:

1. Lunie Applecobbler, pierwszej czytelniczce oraz osobie,
kt贸ra pomaga艂a mi prowadzi膰 tego bloga i po艣wi臋ca艂a sw贸j czas na pisanie tutaj post贸w.

2. Gabrielle Westgren, kt贸ra zacz臋艂a jako pierwsza obserwowa膰 bloga i da艂a mi nadziej臋 
na prawdziwy sukces.

3. Mojej przyjaci贸艂ce, kt贸ra bardzo mnie wspiera艂a w moich celach i pomaga艂a mi
uwierzy膰 w siebie.




Teraz zamierzam przej艣膰 drugiej cz臋艣ci posta.
Dotyczy ona tego, 偶e powracam do pisania!
A teraz...Wielkie Oklaski dla mnie!!!馃憦馃憦


Z okazji urodzin bloga oraz bo偶ego narodzenia postanowi艂am znale藕膰 troch臋
czasu i wr贸ci膰 do pisania! Jej!


Prawdopodobnie b臋d臋 publikowa膰 posty dwa razy w tygodniu, albo cz臋艣ciej.
Najprawdopodobniej b臋dzie to wtorek, czwartek i sobota/niedziela.


Ale to nie koniec niespodzianek!
Moim ostatnim ju偶 dla Was prezentem b臋dzie bardzo du偶a zmiana na blogu,
kt贸r膮 ka偶dy odwiedzaj膮cy zauwa偶y.
Na razie nie powiem Wam co to za niespodzianka b臋dzie, poniewa偶 
jakbym powiedzia艂a [a raczej napisa艂a XD] to zepsu艂abym Wam niespodziank臋.



[Jesuu, ale si臋 powtarzam XD]

W nast臋pnym po艣cie napisz臋 troch臋 o seriach, kt贸re wejd膮 jeszcze na bloga,
Jane❤️


Komentarze

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy