5 najlepszych blogów według mnie

Cześć,
W tym poście chciałam przedstawić Wam 5 najlepszych blogów (według mnie). A więc,nie przedłużając już, przejdźmy do posta.



Najlepsze Blogi Według Mnie (Miejsca od 1 do 5):


1. Blog Amelii Seastorm - Star Stable Z Amelią Seastorm.
Daję jej pierwsze miejsce, ponieważ jest bardzo pomysłowa, kreatywna oraz miła. Po wyglądzie jej bloga można się domyślić, że lubi ona jasne kolory. Do Amelii:
"Kochana Amelio,
Gdy ujrzałam Twojego bloga, to zakochałam się w nim (dosłownie). Było to niedawno, lecz chyba nietrzeba czasu, aby coś lubić. Mam nadzieję, że wkrótce przeczytasz to, co tutaj napisałam.
Pozdrawiam Cię mocno,
Jane"
A tutaj macie link do bloga Amelii: http://star-stable-ami.blogspot.com


2. Blog Kate Rainpaw - Kate Rainpaw's Life.
Daję jej drugie miejsce, ponieważ jestem jej fanką od dwóch lat i Kate dostałaby pierwsze miejsce, gdybym nie poznała bloga Amelii. Jak większość blogerek jest kreatywna, miła oraz bardzo pozytywnie nastawiona na świat. Do Kate:
"Kochana Kate,
Zakochałam si w Twoim blogu już po zobaczeniu jego szablonu i przeczytaniu jednego posta.
Stało się to dawno, już nawet nie pamiętam kiedy. Jestem bardzo smutna z powodu, że gra przestała Ci działać. Życzę szczęścia. Mam nadzieję, że przeczytasz to jak najszybciej.
Pozdrawiam Cię gorąco,
Jane"
Tutaj link do bloga Kate: http://kate-rainpaw-sso.blogspot.com


3. Blog Amelii Sleepycake - Amelia Sleepycake.
Daję jej trzecie miejsce, ponieważ bardzo podoba mi się wygląd jej bloga oraz pisze ona bardzo ciekawie. Obserwuję jej bloga od jakiegoś czasu i wydaje mi się, że Amelia nie ma czasu na prowadzenie bloga lub coś prywatnego ją zatrzymuje. Do Amelii:
"Kochana Amelio,
Bardzo lubię czytać Twojego bloga, ponieważ mogę się z niego dowiedzieć wielu rzeczy. Wygląd bloga też jest oszałamiający. Uwielbiam te wszystkie roślinne zawijaski. Mam do Ciebie pytanie: czy przestałaś prowadzić bloga przez po prostu niedziałanie gry, czy przez powód prywatny? Mam nadzieję, że wkrótce to przeczytasz i odpowiesz na moje pytanie.
Gorące pozdrowionka,
Jane"
Tutaj link do bloga Amelii: http://ameliasleepycakeirosestone.blogspot.com


4. Blog Melissy Seahall - Star Stable Online z Mel
Daję jej czwarte miejsce, ponieważ nie uważam ją za najlepszą blogerkę. Nie wiem czemu tak jest. Przecież ona to najpopularniejsza blogerka o SSO! I dalej nie wiem dlaczego to nie jest pierwsze miejsce. Możliwe, że jest to spowodowane moim dziwnym odczuciem...zresztą, opowiem Wam:
Kiedyś, kiedy jeszcze nie grałam w SSO byłam z jedną z moich najlepszych koleżanek (wtedy jeszcze jej nie znałam, ale teraz obecnie jest moją BFF) na obozie konnym (tak, interesuję się końmi).  Wiedziała ona, że uwielbiam konie i lubię gry komputerowe i że szukam jakiejś fajnej gry o koniach online. I wtedy poleciła mi Star Stable. Opowiedziała mi trochę o tej cudownej grze. Gdy wróciłam do domu (po zakończeniu się obozu oczywiście) na laptopie w wyszukiwarce internetowej Mozilla Firefox znalazłam główną stronę Star Stable. Kilka dni później zainstalowałam ją sobie na komputerze. Na urodziny dostałam członkostwo Lifetime + 4000SC. Kilka miesięcy później wywnioskowałam, że nie znam ani jednego bloga o SSO oprócz bloga Kate Rainpaw, której fanką jestem od dwóch lat. Więc wyszukałam w Firefox'ie i były różne pozycje. Wybrałam pierwszą z brzegu i później okazało się, że ten blog jest nawet fajny. Później jak wprawiłam się już w temat blogowania założyłam własny blog.
No, to była moja historia. Ale dalej nie wiecie, dlaczego tego wszystkiego nie piszę na pozycji numer jeden? Już tłumaczę:
Blog Melissy wydaje mi się fajny i kreatywny oraz taki pełny wiadomości, ale jednak uważam, że są blogi lepsze i fajniejsze np. te trzy blogi wymienione wyżej. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie kiedyś. No, ale teraz jest czas na myśl!:
"Droga Mel,
Lubię Twojego bloga, ponieważ jest stale aktualizowany oraz pełny od wszelkich wiadomości. Nie można zliczyć ilości postów, ponieważ ciągle są publikowane nowe. Nie mam co pisać do Ciebie więc napisałam tylko tyle. Jest to mniej niż do innych blogerek, ponieważ jesteś troszkę inna niż one. Nie mówię, że jest to coś złego, wręcz przeciwnie - każda z Was jest inna i wyjątkowa na swój sposób. Mam nadzieję, że wkrótce to przeczytasz, Mel.
Ściskam,
Jane"
Link do bloga Melissy (który chyba wszyscy znają): http://starstableonline-mel.blogspot.com



5. Blog Pauli Wolfbell - Star Stable według Pauli
Dostaje ona piąte miejsce, ponieważ jest to moja piąta i prawie ostatnia ulubiona blogerka. Lubię jej bloga i smuci mnie to, że jest nieaktywny. Do Pauli:
"Droga Paulo,
Bardzo lubię Twojego bloga i uważam, że jest naprawdę super. Podobają mi się animacje śniegu oraz inne rzeczy, które razem tworzą wygląd. Treść jest bardzo fajna i uważam, że Twój blog zasługuje na wyższe miejsce, ale jak widać są lepsze. Życzę powrotu do blogowania. Mam nadzieję, że kiedyś to przeczytasz.
Pozdrawiam,
Jane"
Link do bloga Pauli: http://sso-paulawolf.blogspot.com

Mam nadzieję, że mój ranking Wam się podobał. Jeśli Wy też macie takie rankingi to podzielcie się nimi w komentarzach (oczywiście będzie zero komentarzy😞). Chyba post Wam się podobał.
Do zobaczenia!
Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzień Trzeci A

Jak robić serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzień Pierwszy