Funny Day #1

Hej,
Ze wzgl臋du na to, 偶e od jakiego艣 czasu robi臋 memy postanowi艂am si臋 nimi podzieli膰. Z racji tego, 偶e w takim przypadku potrzebnabymiby艂a etykieta, zorganizowa艂am Funny Days. B臋d膮 tutaj memy zrobione przeze mnie i przez innych. Nie b臋dzie tego za cz臋sto, poniewa偶 pomys艂贸w na memy jest sporo, ale mi jako艣 do g艂owy nigdy nie przychodz膮. Wi臋c przejd藕my do mem贸w.

Dzisiaj b臋d膮 tylko moje nie艣mieszne memki 馃槥











Uwaga! Memy zosta艂y zrobione ze zdj臋膰 z internetu! Nie s膮 one moje! Prosz臋 nie pisa膰, 偶e je sobie przyw艂aszczam!


Je艣li wy macie jakie艣 memy to bardzo prosz臋 o przesy艂anie mi ich! Wtedy napisz臋, 偶e mem zrobili艣cie w艂a艣nie Wy!

Dzi臋ki za przeczytanie,
Jane


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy