Live Razem Z Elien

Hej,
22.01.2017r. odby艂 si臋 live z Elien. By艂am na nim i niestety nie mam zdj臋膰. Dlaczego? Dlatego, 偶e m贸j komputer nie mo偶e robi膰 screen贸w. Ale m贸j komputer nie macza艂 w tym palc贸w, poniewa偶 na moim koncie by艂a jedna z moich BFF. Nie zd膮偶y艂a zrobi膰 zdj臋膰, poniewa偶 mia艂a b艂膮d sieci. No, ale nic si臋 nie sta艂o. Dobra, dobra czy nie uwa偶acie, 偶e ostatnio si臋 bardzo rozpisuj臋? Napiszcie w komentarzu czy tak uwa偶acie i czy Wam si臋 to podoba. No i kolejna wpadka! Ok, ok ju偶 opisuj臋 live:

Najpierw wszyscy zebrali si臋 w Moorland przy cavaletti. P贸藕niej pojechali chyba do winnicy. Nast臋pnie do Fortu Pinta i na Po艂udniowe Kopyto. Do艂膮czy艂am do nich w艂a艣nie tam. Po przejechaniu ca艂ego Po艂udniowego Kopyta wr贸cili艣my do FP i czekali艣my na prom do Jarlaheim. Po przybiciu promu dotarli艣my do Susanny i zrobili艣my wy艣cig. Po zako艅czeniu go (co trwa艂o kilka minut) dotarli艣my na Wysp臋 Padok (czy co艣 takiego). Tam Elien zrobi艂a parkur. Nie wiem co si臋 sta艂o p贸藕niej, poniewa偶 wywali艂o mnie z gry.

Wi臋cej dowiecie si臋 z odcinka, kt贸ry znajdziecie na kanale Elien. Niestety wida膰 mnie przez bardzo ma艂膮 cz臋艣膰 odcinka. Ale co z tego! Jakby co tego dnia by艂am ubrana ca艂a na niebiesko i by艂am na moim jedynym koncie, kt贸re ma nazw臋 Gilian Moonsea.

Mam nadziej臋, 偶e Wy tak jak ja kochacie Elien, a je艣li nie to nic nie szkodzi.
Paa!
Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy