Ach te kluby...

Cze艣膰,
Dzisiaj przychodz臋 do Was z wiadomo艣ci膮, 偶e jestem w innym klubie. A mianowicie w RMC. Ocxywi艣cie nie jest to Reindeer Mystery Club, tylko Rainbow Monkeys Club.
Znalaz艂am si臋 w tym klubie przez przypadek. Ale najpierw Wam opowiem jak to si臋 sta艂o, 偶e wywalili mnie z Blue Queens Girls.
Ok, wi臋c jak raz nie by艂o mnie na SSO to zmienili Plan Tygodnia i jak wesz艂am na SSO to zauwa偶y艂am, 偶e nie by艂o mnie na jednym spotkaniu. P贸藕niej jak wysz艂am to znowu zmienili Plan Tygodnia i mnie nie by艂o na spotkaniu. A jak wesz艂am i by艂am Online to mnie wywalili z klubu. P贸藕niej na chacie napisa艂am, 偶e szukam klubu i dosta艂am zaproszenie. Ale po zaakceptowaniu spojrza艂am na Plan Tygodnia i a偶 mi si臋 niedobrze zrobi艂o, poniewa偶 spotkania by艂y ok. 22. Nie przyjmijcie tego 藕le, ale ja uwa偶am, 偶e to jest troch臋 za p贸藕no i ja tak p贸藕no nie gram wi臋c opu艣ci艂am klub. Znowu napisa艂am na chacie i dosta艂am zaproszenie do Rainbow Monkeys Club i zaakceptowa艂am je. I w艂a艣nie tak zacz臋艂a si臋 moja przygoda z RMC.

I jeszcze jeden mini news. A mianowicie to zmieni艂am wygl膮d bloga, poniewa偶 ten poprzedni naprawd臋 obra偶a艂 mnie i mojego bloga. Edit, kt贸ry jest nag艂贸wkiem bloga, zrobi艂a Chantal Rainheart. Oczywi艣cie nie robi艂a go dla mnie, ale wykorzysta艂am go, poniewa偶 jest naprawd臋 cudny.
Oczywi艣cie serdecznie pozdrawiam Chantal i zapraszam Was na jej bloga i kana艂 na YT.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy