Wiosna 2017!

Hej!
Dzisiaj pisz臋 tego posta, poniewa偶 jest pierwszy dzie艅 wiosny, czyli 21 marca!
Zanim jednak przejd臋 do tematu posta, chc臋 bardzo gor膮co podzi臋kowa膰
Pewnej os贸bce, a mianowicie:
 
Gerardine Grey,
kt贸ra obserwuje mojego bloga.
Dla Was mo偶e to by膰 ma艂o, 偶e dwie osoby obserwuj膮 bloga, ale dla mnie to jest du偶o,
poniewa偶 nigdy nie my艣la艂am o tym, 偶e ktokolwiek b臋dzie mnie obserwowa艂.
Bardzo cieplutko pozdrawiam Gerardine.
Oczywi艣cie zach臋cam wszystkich do obserwowania mojego bloga!

Ale nie to jest tematem dzisiejszego posta, poniewa偶 post jest o tematyce wiosennej, to postanowi艂am pododawa膰 wiosenne edity, kt贸re znalaz艂am w internecie. Ostrzegam, 偶e nie s膮 one moje!










Przypominam i偶 zdj臋cia nie s膮 moje!
Za to podobaj膮 mi si臋臋 bardzo.
A wy? Jakie wiosenne edity lubienie? 
 Zach臋cam Was do napisania w komentarzach link贸w do Waszych ulubionych wiosennych edit贸w!












Komentarze

  1. Aw, te edity s膮 przecudne :) Og贸lnie tutaj Gabrielle Westgren, zauwa偶y艂am, 偶e masz mnie w polecanych blogach :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jejku, to na serio ty Gabrielle? I wielkie dzi臋ki, 偶e obserwujesz mojego bloga :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艁ade fotki...

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie uwa偶acie, 偶e to zdj臋cie z dziewczyn膮 z 艂ukiem na p臋dz膮cym koniu przypomina fotos z filmu "Merida Waleczna"?

    OdpowiedzUsu艅
  5. A no 偶eczywi艣cie

    OdpowiedzUsu艅
  6. 52 year-old Dental Hygienist Teador Foote, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Machining. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Ferrari 340 MM Competition Spyder. Kliknij ten link

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy