Aktualizacje - Szcz臋艣liwa Moda!

Cze艣膰 Wszystkim馃尶
Dzisiaj ro艣linkowa emotikonka bo...bo tak膮 lubi臋 馃槅
Dzisiaj jest 艣roda/czwartek (zale偶y kiedy to opublikuj臋) i czas na wiecie co...Aktualizacje!
Ok, do roboty. 
Po pierwsze to jest parada szcz臋艣cia, w kt贸rej Loretta potrzebuje naszej pomocy!
Aby mie膰 dost臋p do tych zada艅 musicie uko艅czy膰 zadania z urodzinami cz艂onkini Bobcat (pisz臋 cz艂onkini, poniewa偶 nie pami臋tam czy to by艂y urodziny Tan czy Loretty).


Po drugie to do Jorvik wr贸ci艂y tygodnie mody! Jeej! Niestety je艣li robi艂y艣my te zadania w zesz艂ym roku, albo kilka lat temu, to nie b臋dziemy mie膰 do nich dost臋pu w tym roku (tyle zrozumia艂am).
Pami臋tajcie jednak, 偶e mo偶ecie obejrze膰 wyst臋p Raptora, ale nie b臋dziecie robi膰 quest贸w.
Pami臋tajmy tak偶e, 偶e Raptor wyst臋puje co godzin臋!
Towarzyszy膰 mu b臋d膮 modelki w wiosennej kolekcji!


A co z Chaunem?
Chaun dalej rozdaje podarki za z艂oto z t臋czy. Je艣li chcecie u艂atwi膰 sobie poszukiwania t臋czy, to zajrzyjcie na sam膮 g贸r臋 mojego bloga, gdzie umieszczone s膮 zak艂adki i na jednej z nich jest napisane "Gdzie i kiedy pojawia si臋 t臋cza?" i je艣li klikniecie na ni膮 to pojawi Wam si臋 spis t臋czowych godzin. Zak艂adka ta b臋dzie na blogu tylko przez jaki艣 czas wi臋c, nie dziwcie si臋 je艣li zniknie ona.


A je艣li pami臋tacie to 17 marca by艂o narodowe 艣wi臋to kraju o mojej ulubionej kulturze - Irlandii. By艂 to dzie艅 艣w. Patryka.
A tutaj macie zdj臋cie t臋czy, kt贸re znalaz艂am w internecie. Ca艂kiem jak w SSO co nie?


Oj, za bardzo si臋 rozpisa艂am o Irlandii, ale ja to ju偶 tak mam, 偶e lubi臋 pisa膰 i odbiega膰 od tematu.
Ok, wracaj膮c do SSO to Targ Koni rozk艂ada si臋 w tym tygodniu Srebrnej Polanie. 
O jejku! Prawie bym zapomnia艂a o jednej z wa偶niejszych spraw!
A mianowicie to kot, kt贸ry by艂 na ekranie logowania i udziela艂 nam rad, to poszed艂 na emerytur臋 i zamiast tego jest ekran zale偶ny od pory roku, np. teraz jest wiosenny. Ja nawet bardzo polubi艂am tego kota, czasami mnie wkurza艂, ale jak zaczyna艂am gra膰 w SSO, to jego rady bardzo mi pomaga艂y.

I mam do Was jeszcze jedno ma艂e pytanko, na kt贸re oczekuj臋 odpowiedzi w komentarzach.
A mianowicie jest ono takie, 偶e chcia艂abym zrobi膰 tutaj na blogu tak膮 gazetk臋 typu "Wiadomo艣ci Ze 艢wiata SSO" lub "Kurier Jorvik". B臋d膮 w niej nast臋puj膮ce informacje:
Aktualizacja tygodnia, piosenka tygodnia (wybierana przeze mnie), osoba, kt贸ra napisa艂a najwi臋cej komentarzy na blogu w ci膮gu tygodnia (typu "bardzo podoba mi si臋 ten post, bardzo ciekawa tematyka" a nie "bleble") zostanie ona na pewno bor膮ci przeze mnie pozdrowiona, mem tygodnia, post tygodnia.
Mam nadziej臋, 偶e spodoba艂 Wam si臋 m贸j pomys艂.
Teraz musz臋 ko艅czy膰 tego posta, bo blogger mi wariuje XD.
Komentujcie i obserwujcie bloga!




Komentarze

  1. Moim zdaniem to niedoko艅ca dobry pomys艂...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak uwa偶asz?

      Usu艅
    2. Co jest z艂ego w t臋czy? Jako pierwsza my艣l nasun臋艂o mi si臋 ,,W marcu jak w garncu", ale przecie偶 biuro SSO jest za granicami Polski... dzie艅 艣w. Patryka to najbardziej prawdopodobne, wed艂ug mnie, prawdziwe nawi膮zanie do t臋czy w SSO. Co z艂ego jest wi臋c w dniu 艣w. Patryka?
      ***
      Poza tym te ,,niedoko艅ca"... ech... ;-;

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy