Mustang


Mustang

Ma艣ci: Kary, Gniady, Srokaty, Dereszowaty, Tarantowaty
Bonus (Statystyki):
Si艂a +2
Pos艂usze艅stwo +2
Szybko艣膰 +0
Wytrzyma艂o艣膰 +0
Zwinno艣膰 +2
Miejsce kupna: Farma Marleya
Poziom odblokowania: 7
Koszt: 969 SC

Ma艂a ciekawostka ze 艣wiata gry: 
Mustangi posiadaj膮 unikaln膮 animacj臋 - wierzganie, jak prawdziwe dzikie konie.

Moja opinia na temat Mustang贸w:
Uwa偶am, 偶e Mustangi wydaj膮 si臋 bardzo potulne. Ich budowa jest bardzo przyjemna w ogl膮daniu. Bardzo podoba mi si臋 ich wygl膮d w grze. Bardzo chcia艂abym kupi膰 sobie Mustanga, tylko mam jeden problem - nie wiem, kt贸rego mam wybra膰!!! Podobaj膮 mi si臋 wszystkie i pomy艣la艂am, 偶e kupi臋 sobie wszystkie!!! Je艣li chodzi o statystyki, to s膮 przeci臋tne mog艂yby by膰 mniejsze, ale razem wynosz膮 6 i my艣l臋, 偶e tyle wystarczy. A cena jest niebia艅sko droga. A偶 969 SC!!! Mog艂aby by膰 ni偶sza np. 790 SC. No, ale taka ju偶 jest i raczej jej nie obni偶膮馃様. Dobra wystarczy mojej opinii.

P.S. Poni偶ej macie zdj臋cie Mustanga.


殴r贸d艂o informacji - Jorvikipedia
Link: http://pl.jorvikipedia.wikia.com/wiki/Mustang

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy