Nab贸r Do Klubu Je藕dzieckiego!!!

Hej,

Mam bardzo wa偶n膮 wiadomo艣膰 (dla niekt贸rych). Prowadz臋 nab贸r do Klubu Je藕dzieckiego!!!
Ok, dane tego klubu:
Nazwa: Ultra Teachers Friends
Serwer: Cookie Valley (ciastko) - to jest polski serwer
Liczba os贸b poszukiwanych do klubu: Ok. 10
Wymagania:
Poziom: Od 6 lvl
Star Rider: Tak
Umiej臋tno艣膰 skakania: W miar臋 mo偶liwo艣ci, ale jak najbardziej tak
Odblokowane miasteczka: Fort Pinta, Srebrna Polana, Jarlaheim, Jod艂owy Gaj, Wioska Valedale
Przepraszam za takie du偶e wymagania, ale to jest dosy膰 istotne. Ale je艣li nie masz odblokowane np. Wioski Valedale to si臋 obejdzie i bez tego.
Klub mo偶e nie jest popularny, ale je艣li poszukujesz jakiego艣 z mi艂膮 atmosfer膮 to widocznie tego szukasz. UTF* jeszcze si臋 nie spotyka, poniewa偶 spotkania s膮 organizowane dopiero od 10 cz艂onk贸w w klubie. Bo po co si臋 spotyka膰, skoro ma si臋 tylko 8 cz艂onk贸w? Ale to jest tylko moje zdanie. Ok, wi臋c bardzo prosz臋 o do艂膮czanie do tego klubu. I z g贸ry dzi臋kuj臋 za zrobienie czegokolwiek, co pomo偶e cho膰 troch臋 rozwija膰 si臋 mojemu klubowi馃槈

To do zobaczenia w kolejnym po艣cie馃槂

*Skr贸t od Ultra Teachers Friends

Nieaktualne!!!

Komentarze

  1. ooo...ja chc臋 do twojego klubu tylko 偶e ja jestem na emerald forest a na cookie valley nie mog臋 si臋 przenie艣膰 bo wtedy mnie wywala z gry

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Regulamin Pisania Komentarzy:
1.W komentarzach nie u偶ywamy brzydkich s艂贸w.
2.Nie przezywamy si臋 w komentarzach
3. Nie spamujemy!!!
4. Szanujemy innych.

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy