Q&A

Hej,
W dzisiejszym po艣cie b臋dzie Q&A. Poprosi艂a mnie o to pewna osoba, kt贸ra jest Anonimem.

W ilu procentach lubisz SSO?
W 100%.


Kiedy zacz臋艂a艣 gra膰 w SSO?
Dok艂adnej daty nie pami臋tam, ale wiem, 偶e w 2016r.


Jak d艂ugo zamierzasz prowadzi膰 bloga?
Jak najd艂u偶ej.


Czy zamierzasz za艂o偶y膰 kana艂 np. na YouTube?
Tak zamierzam, ale nie koniecznie na YouTube.


Lato VS Zima
Herbata VS Kakao
Star Stable VS Horse Haven
Lato
Herbata
Star Stable


Czy lubisz technik臋 komputerow膮 i wszystko, co jest z ni膮 zwi膮zane?
Tak, uwielbiam i nawet troch臋 si臋 tym interesuj臋.


Czy chcia艂aby艣 pracowa膰 w Biurze SSO?
Jakby si臋 tak g艂臋boko zastanowi膰, to tak. Uwielbiam patrze膰 si臋 w ekran komputera (wiem, 偶e to takie eee... nie wiem, ale jakie艣 takie jak ta bu藕ka 馃槉).

Czy je藕dzisz konno?
Tak, i to ca艂kiem nie藕le. Umiem je藕dzi膰 sama i na lon偶y (lon偶a to taka jakby lina, kt贸r膮 si臋 przypina do og艂owia, aby instruktor m贸g艂 w razie czego zareagowa膰). Je藕dzi艂am st臋pem, k艂usem i nawet galopem. By艂am kilka razy na przeja偶d偶ce w terenie. 

Czy lubisz konie (w realu)?
Tak, uwielbiam te wielkie i pe艂ne wdzi臋ku zwierz臋ta. 


Kiedy za艂o偶y艂a艣 tego bloga?
22 grudnia 2016r.


Jaka jest twoja ulubiona rasa konia w SSO?
Nie mam ulubionej rasy koni w SSO.


Wolisz wakacje czy okres szkolny?
Wakacje!


Czy zagl膮dasz na blogi innych blogerek?
Tak, i to nawet cz臋sto.


Jaki jest tw贸j ulubiony kana艂 na YouTube?
Zdecydowanie Attacama, EmVik, Elien i Patix Games.


Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
Moj膮 ulubion膮 blogerk膮 nie jest Melissa Seahall, ale bardzo mi si臋 podoba blog Kate Rainpaw. Co prawda na razie jest zamkni臋ty i nic si臋 na nim nie dzieje, ale mam nadziej臋, 偶e Kate nareszcie zacznie dzia艂a膰 gra i blog b臋dzie otwarty.


Jaka jest twoja ulubiona YouTuberka?
Attacama!!! Uwielbiam j膮, bo jest bardzo mi艂膮 i ciep艂膮 osob膮. Ogl膮dam jej wszystkie Live i prawie wszystkie normalne filmiki.


Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki, ale mam swoj膮 list臋 ulubionych, ale nie opisz臋 jej wam tutaj, poniewa偶 trwa艂oby to ok. 3 dni, a chyba nikt nie chcia艂by tak d艂ugo czeka膰. Ale postanowi艂am, 偶e je艣li wi臋cej os贸b mnie poprosi, to napisz臋 j膮 w kolejnym po艣cie, kt贸ry b臋dzie wydany w 2017r.


Czy masz Star Rider?
Tak! I to Lifetime.


Jaki serwer uwa偶asz za najlepszy?
Ja bym nie powiedzia艂a "najlepszy", bo ka偶dy serwer jest naj w swoim rodzaju. Ja obecnie jestem na serwerze Cookie Valley.


Czy masz odblokowane Jarlaheim?
Tak.




Dobra, podoba艂o si臋 Wam moje Q&A? Je艣li tak, to wielkie dzi臋ki, bo kompletnie nie umiem robi膰 Q&A. To co by tu jeszcze napisa膰? 
Aha, do zobaczenia w nast臋pnym po艣cie 馃槂.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy