Przedstawi臋 si臋

Witam was znowu!!!


Przez to ca艂e zamieszanie zapomnia艂am...Przedstawi膰 si臋!!! No w艂a艣nie, zapomnia艂am o chyba najwa偶niejszej rzeczy. Opowiem wam jak to mi si臋 przypomnia艂o: 
Zacz臋艂am pisa膰 nowego posta, aby go p贸藕niej opublikowa膰. Nagle przez g艂ow臋 mi przebieg艂a my艣l, tylko by艂 k艂opot- nie wiedzia艂am jaka. Nagle co艣 mi zacz臋艂o 艣wita膰 i wiedzia艂am tylko tyle, 偶e zapomnia艂am o czym艣. Potem, 偶e zapomnia艂am o czym艣 wa偶nym. I nagle, przypomnia艂o mi si臋-zapomnia艂am si臋 przedstawi膰!!! OMG!!! Jak to mo偶liwe?! Zak艂adam bloga i taka wpadka!!! I natychmiast przesz艂am do pisania tego posta. Ale teraz bardziej si臋 skupmy na moich danych z SSO. Ok, moje dane w SSO:
Imi臋: Gilian
Nazwisko:Moonsea
Serwer: Cookie Valley (ciastko) - to jest polski serwer
Klub: - 
Level: 11
Dobra, mam nadziej臋, 偶e jako艣 mi wybaczycie. To co? Do zobaczenia w nast臋pnym po艣cie!!!馃槂

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy