Czy kto艣 w og贸le to czyta?

Hej,
W tym po艣cie mam do Was szczeg贸ln膮 pro艣b臋. A jak膮? Ju偶 pisz臋. Po prostu od kilku dni zauwa偶am, 偶e nikt nie komentuje moich post贸w. Wydaje mi si臋 to dziwne, poniewa偶 widz臋, 偶e do艣膰 du偶o os贸b czyta je. Ok, to przejd藕my do mojej wielkiej pro艣by. A mianowicie: Komentujcie tego bloga!
Bardzo,ale to bardzo zale偶y mi na komentarzach, poniewa偶 widz臋, 偶e moja praca si臋 op艂aca (o, jaki rym XD). Wiecie, bo ja tak naprawd臋 niema艂o my艣l臋 o moim blogu i staram si臋, aby by艂 on jak najlepszy. Wi臋c, prosz臋 Was o komentowanie. Zastanawiam si臋 nad za艂o偶eniem serii "Ro艣linka Blogowa", kt贸ra b臋dzie polega艂a na tym, 偶e najpierw wybieramy gatunek ro艣liny, kt贸rego b臋dzie nasza ro艣linka blogowa. Zrobi臋 to w ten spos贸b, 偶e do bloga dodam formula偶, w kt贸rym g艂osujecie na ro艣link臋. P贸藕niej jak ro艣linka zosatnie wybrana, to b臋dziemy j膮 piel臋gnowa膰, poprzez dodawanie komentarzy. Dobra, to g艂upi pomys艂. Mo偶e wr贸cimy do tego za rok.
A wi臋c prosz臋 Was o komentowanie.
Wielkie dzi臋ki, je艣li pod tym postem b臋dzie chocia偶 jeden komentarz!
Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy