Jak min臋艂y mi ferie? - Opis

Hej♥
Jak Wam min臋艂y ferie? Mi superowo. Niekt贸rzy z Was chcieliby wiedzie膰 jak mi min臋艂y ferie, wi臋c dlatego pisz臋 tego posta. Mo偶e on zosta膰 opublikowany troch臋 p贸藕no, ale lepiej p贸藕no ni偶 wcale. Ok, to ju偶 opisuj臋.

W pierwszym tygodniu ferii pojecha艂am na Mazury do babci i dziadka. Je藕dzi艂am tam na 艂y偶wach i chodzi艂am na spacery. We wtorek drzewa i krzewy by艂y ca艂e pokryte szad藕膮 i szczerze m贸wi膮c wygl膮da艂o to cudownie wi臋c postanowi艂am porobi膰 im zdj臋cia.

W czwartek dziadek zabra艂 nas do wielkiego d臋bu i tak偶e robi艂am mu zdj臋cia.
Tutaj wida膰 wszystkie te rozga艂臋zienia↓. 
A tutaj ten wielki d膮b ze swoim synkiem. Pisz臋 "synkiem", poniewa偶 ten mniejszy d膮b wyr贸s艂 z 偶o艂臋dzia, kt贸ry spad艂 z tego wi臋kszego d臋bu. M贸j dziadek m贸wi, 偶e "ten mniejszy musi jeszcze du偶o urosn膮膰, aby dogoni膰 swojego ojca"↓
 A taki mia艂am widoczek jak robi艂am zdj臋cia d臋bu↓
Po obejrzeniu d臋bu pojechali艣my do starego ko艣cio艂a w Barcianach.


 A tutaj macie tablic臋 informacyjn膮 jakby艣cie chcieli si臋 czego艣 wi臋cej dowiedzie膰 o tym ko艣ciele↓

W drugim tygodniu ferii by艂am w Krynicy Zdr贸j. Tam je藕dzi艂am na nartach (Jane, ogarnij si臋, przecie偶 to oczywiste), by艂am na G贸rze Parkowej, na kt贸r膮 si臋 wje偶d偶a tak膮 kolejk膮 jednoszynow膮, by艂am w kinie na filmie pt. Ballerina (nawet fajny), oczywi艣cie pop艂aka艂am si臋 jak na ka偶dym filmie, prawie trafi艂am na koncert Sylwii Grzeszczak, a to "prawie" oznacza, 偶e posz艂am kupi膰 bilety i co si臋 okazuje? No zgadnijcie. Dobra, powiem. Okazuje si臋, 偶e bilety zosta艂y wykupione! Wszystkie! Co do jednego! Og贸lnie rzecz bior膮c jestem dumna z moich ferii i mam nadziej臋, 偶e za rok b臋d膮 takie same, albo jeszcze fajniejsze. 
A Wy? Jak sp臋dzilia艣cie ferie? Napiszcie mi w komentarzu. Bardzo ch臋tnie poczytam.
Trzymajcie si臋!
Jane


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy