Ko艅 Fryzyjski

Mustang

Ma艣ci: Kary
Bonus (Statystyki):
Si艂a +3
Pos艂usze艅stwo +2
Szybko艣膰 +0
Wytrzyma艂o艣膰 +0
Zwinno艣膰 +1
Miejsce Kupna: Farma Steva, Targ Koni
Poziom odblokowania: 12
Koszt: 990SC

Ma艂a ciekawostka ze 艣wiata gry:
Konie Fryzyjskie by艂y pierwsz膮 ras膮 o modelu innym ni偶 Jorvik Gor膮cokrwisty.
Pierwotnie mia艂y kosztowa膰 1299SC.
S膮 jedyn膮 ras膮, u kt贸rej nie mo偶na zmieni膰 grzywy (nie licz膮c nowych fryzyjczyk贸w).

Moja opinia na temat Koni Fryzyjskich:
Ja, ja kto ja, kocham Konie Fryzyjskie (ale tylko te odnowione). S膮 pi臋kne i smuk艂e. Bardzo, ale to bardzo podoba mi si臋 ich wygl膮d w grze. S膮 naprawd臋 niebia艅skie. Cena, jak na takiego konia, z takimi statystykami, od tego poziomu wydaje mi si臋 troszeczk臋, ale to naprawd臋 troszeczk臋 za wysoka. Statystyk nie musz臋 si臋 czepia膰, ale maj膮 w sobie taki malutki, ale naprawd臋 mini minusik. Tym minusem jest szybko艣膰. Uwa偶am, 偶e Fryzy s膮 dosy膰 szybkie, i 偶e mo偶na im doda膰 jeszcze ten jeden punkt za szybko艣膰. Po za tymi ma艂ymi drobiazgami Konie Fryzyjskie s膮 idealne, i uwa偶am, 偶e naprawd臋 warto jest je kupi膰.

P.S. Poni偶ej zdj臋cie Fryza.


殴r贸d艂o informacji - Jorvikipedia

Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy