Obrabowali mi konto!


Elo witajcie, dzisiaj jestem w bardzo z艂ym humorze 馃槨 , wi臋c post raczej nie b臋dzie przyjemny w czytaniu, poniewa偶 jest o tym, co spowodowa艂o moj膮 z艂o艣膰.

Wi臋c, wczoraj wesz艂am sobie na SSO, ju偶 si臋 loguj臋 i wciskam przycisk "GRAJ". Mam ju偶 r贸偶owe t艂o z kotem, kt贸ry udziela mi rad. Jest ju偶 komunikat "Logowanie do serwera gry" i "Wczytywanie". Gra mi si臋 za艂adowa艂a. I m贸wi臋: WTF?!. Dlaczego? Poniewa偶: moja posta膰 ma inne w艂osy, makija偶 oraz ubi贸r. W dodatku jestem z innym sprz臋tem, na innym koniu oraz w innym miejscu! To jest naprawd臋 okropne! I z moich 399 Star Coins zosta艂o mi tylko 17! To by艂o tak wkurzaj膮ce, 偶e a偶 wylogowa艂am si臋 z gry i zobaczy艂am, czy przypadkiem nie jestem na innym serwerze ni偶 by艂am. Uffff, serwer si臋 nie zmieni艂. Ale kto m贸g艂 wej艣膰 na moje konto??? C贸偶, mam pewn膮 koncepcj臋 tego kto m贸g艂 to zrobi膰, ale nie zdradz臋 jej Wam, poniewa偶 nie jestem pewna i nie mam dowod贸w.

Podobny przypadek zdarzy艂 si臋 r贸wnie偶 River5, o kt贸rym mo偶ecie przeczyta膰 na jej blogu, link:
http://rivers5ssoblog.blogspot.com/2017/01/obrabowano-mi-konto.html
Je艣li Wam te偶 co艣 takiego ai臋 przydarzy艂o to napiszcie w komentarzach.

Do zo!
Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy