Zimowe ferie i zapowiedziana nieobecno艣膰

Cze艣膰,
Jak Wam mija 艣roda? Mi dobrze. Chcia艂abym Was powiadomi膰, 偶e nied艂ugo zaczynaj膮 mi si臋 ferie zimowe i du偶o wolnego czasu. Niestety raczej nie b臋d臋 mog艂a sp臋dzi膰 go z Wami, poniewa偶 wyje偶d偶am. Tak jak wi臋kszo艣膰 blogerek zapowiada, 偶e w ferie b臋d膮 publikowa膰 wi臋cej post贸w, to ja musz臋 zapowiedzie膰, 偶e post贸w b臋dzie mniej. Mo偶e uda mi si臋 opublikowa膰 1/2 posty, ale raczej na to nie liczcie. B臋d臋 wdzi臋czna je艣li mnie zrozumiecie i przepraszam Was jak najmocniej. A Wy jak sp臋dzacie ferie? Napiszcie w komentarzu je艣li w og贸le czytacie tego posta. No tak...przepraszam, ale pewnie b臋dzie 0 komentarzy. W ka偶dym razie piszcie komy, poniewa偶 zach臋ca i mobilizuje mnie to do publikowania dalszych post贸w.

Trzymajcie si臋!
Jane

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Trzeci A

Jak robi膰 serduszka w SSO? ♥️

Skarb Mississippi Jones - Dzie艅 Pierwszy